All In One Yapımı(A.I.O)

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Programlar ve Programların Resimli Anlatımları Bölümünden All In One Yapımı(A.I.O) ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    Chaos
    Üye
    Reklam

    Reklam



    bak o zaman önerim war yaa sende bilgisayarı at çöpe yada ben atmıyayım nedir bu çizgi yaaa
    ForumAlev

  2. 14
    T-MaC
    Üye
    Sayın ICEEXOL Su Cubuk Dalgasına Bir Çare Warmıdır ?







  3. 15
    ICEEXOL
    Özel Üye
    Alıntı xT-MaCx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sayın ICEEXOL Su Cubuk Dalgasına Bir Çare Warmıdır ?
    Belgelerim içersindeki "AutoPlay Media Studio 6.0 Projects" klasörüne git...Orada hazırladığın uygulamayı göreceksin..Sonra CD-ROOT a gir..Autoplay'e tıkla,girdiğin yerde yaptığın projenin bütün dosyaları karşına çıkacak...Tek tek incele...







  4. 16
    NeNe
    Üye
    son adımda program ekleyin demişsin onu tam anlıyamadım ?

  5. 17
    rio_bravo
    Yeni Üye
    ben programı kuramıyorum ayrdımcı olurmusunuz resimdeki gibi hata veiyor neden acaba

  6. 18
    denemem
    Yeni Üye
    Arkadasim eline saglik cok guzel anlatmisssin.Gecen gun indirdigim bir AIO da sifreli giris istiyordu.Peki AIO dosyasini nasil sifreleyebiliriz?

  7. 19
    göktürk
    Yeni Üye
    kardeş öncelikle emeğine sağlık
    tasarıyı aynen anlattığın yöntemle yaptım ama aio olarak kaydetmeyi bulamadım
    buildi tıklayınca hata veriyo

  8. 20
    unreal_avci
    Yeni Üye
    aio yapmaya çalışıyorum. Fakat Takıldığım yerler var. Bu işi bilenler den yardım bekliyorum.

    Yapmaya Çalıştığım sol tarafta 2 sıra resimlerin kuçuk boyutları olacak.
    bu resimlerin uzerine gelincede sağ tarafta buyuk olarak açılmasını sağlamak .
    aynı zamanda resme ait parağrafta altında yazılacak.
    buraya kadar tamam yapıyorum.
    fakat sorun şu: resimlerin hepsi aynı boyut olmadığından sağ tarafta bulunan ana goruntuye uzatması. yanı bazı resimler basıyo veya uzatıyor. bu sorunu nasıl aşabilirim.
    yanı resimler özgün boyutlarında veya orantılı olarak kuçulterek veya buyultulerek gösterilsin istiyorum.

    cevaplarınızı bekler, teşekkür eder saygılar sunarım.

  9. 21
    denemem
    Yeni Üye

    --->: All In One Yapımı(A.I.O)

    Reklam



    Internetten indirdigim bir AIO dosyasi sifre girilmeyince acilmiyor.Bunu nasil yapabilirim bu konuda bilgisi olan var mi?

  10. 22
    göktürk
    Yeni Üye
    ben onlarca aio yaptım vede farklı çalışmalar hiç sıkıntım olmadı
    tek derdim iconları istediğim gibi yapamamak
    nasıl icon seçiliyor????

  11. 23
    mehmet_1962
    Yeni Üye
    Ya dostum aynı cubuk bndede cıkmaya basladı .!

    Linki yenilerseniz tam süepr olajak hemen indircem saolun...

    full programı indir,kur.sen demo kullanıyorsundur

    İlk mesajdaki linklet yenilendi.. İyi forumlar..

    güzel çalışma teşekkür ederim..işime yarayacak

  12. 24
    namsoli
    Yeni Üye
    yukarıda anlatılan konu aio ile ilgili bi çalışmamı yada başka bi çalışma mı?

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
all in one yapımı,  aıo örnekleri
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi