Longjuyt2 Metin2 Çin (Metin35)

+ Yorum Gönder
5. Sayfa BirinciBirinci ... 24568 ... Sonuncu8Sonuncu9
Metin2 Forum ve Pvp Metin2 Bölümünden Longjuyt2 Metin2 Çin (Metin35) ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 49
    kanarya1532
    Yeni Üye
    Reklam

    --->: Longjuyt2 Metin2 Çin (Metin35)

    Reklam



    askın7beni sen ergenekonda oynamıyormuydun yha nie bırktn oyunu mis gibi charın vardı mert efe feln çok üzgünüz bn shegilgirl


    Bu Konu --->: Longjuyt2 Metin2 Çin (Metin35) Başlığı Altındadır

  2. 50
    gundel
    Yeni Üye
    ya tmm da girio oyuna tıklıom bi servere karmakarışık bişi yazıom çıkmıo hangi siteden MEtin2 mod a kayıt olcam üyelik gelcek hee hangi siteeeeeeeee !!!!! yeter yha

  3. 51
    98memo98
    Üye
    arkadaslar yamayı kurmak için metin35 klasörü program files c de olmalı ordan atarsanız yamayı calıstırırsınız aksı halde dosyalar degısır bu bnm basımada geldı o yuzden tkrar yukluolrm yukledıgın zip i tekrar kur arkda kardes bide gercekten oyuna gırmıyordu :S

  4. 52
    InKusTe
    Usta Üye
    arkadaşlar oyun kapandı tahminimce açılmayacak google sitesini virüslü site bildirimi yapınca oyunda kapandı :)

  5. 53
    98memo98
    Üye
    As the updated content are more, we postpone the game server, the opening hours of the afternoon at 2010-1-11 open 4:00 German time server1-server2-server3-server4 türkçesi (Güncellenen içerik olarak daha çok, biz oyun sunucu erteleme, 2010-1-11 4:00 Almanca zaman Sunucu1-server2'nin-server3-server4 açık olarak öğle saatleri)

  6. 54
    girayşenol
    Yeni Üye
    Arkadaşlar Üzgünüm ama bunu size sölemek zorundayım bakın metin35 artık açılmayacak boşuna bekleyim metin35 e bi dava açıldı ve o dava sitedeki yazan tarihte sonuyçlanacaktı sonuşlandı sonuç olarak dava yı açan kazındı yanı metin35 artık kapalı neden daha önce den giremedik derseniz mahkeme izin vermedi ama metin35 adminleri oyunu açma davası açabilir davayı açarsa ve kazanırsa oyun geneden açıla bilir....BENDE SİZİN GİBİ ÇOK ÜZÜLÜYORUM AMA NAPALIM KADER...
    Siz Şimdi bana bunları nerden biliyosun diyosunuzdur benim almanyada kuzenim kalıyo ve oda mahkemeye katıldı şait olarak tüm sonuçları ondan alıyorum....


  7. 55
    98memo98
    Üye
    lanet olsun ya of 77 lw lkasıorum sonra gunde 3 saatımı verıorum olana bak :mad:

  8. 56
    crazy_ghost
    Üye
    Arkadaşlar.
    Metin35 Kapandı Diye Duydum Geri Açıldımı _? Açıldı ise İndireceğim ßu Konuda ßeni ßilgilendirirseniz Seninirim

    Teşekkürler.=)


  9. 57
    halyt63
    Yeni Üye
    msn ye link gelmiyo bn en başta msneye link bekliyodum hiç alamadım üyelik meyer 20 tene almışım bile ;)

  10. 58
    nick5
    Yeni Üye
    kardeş wallhack nedir benim hilede wallhack diye bişi var ama nası kullanılıo bilmiom

  11. 59
    IIMyErenII
    Özel Üye
    nick5
    Wallhack Bir hile duvarlar arasından geçiyorsun yani sınır kalkıor oyunda :D

  12. 60
    proto77
    Yeni Üye

    --->: Longjuyt2 Metin2 Çin (Metin35)

    Reklam



    çoq iii ama 2 tne serwer var bnm server3 the charım vardı ona girmiyor 2 gündür nasıl girebilirim sölesen çhoq ii olr

+ Yorum Gönder
5. Sayfa BirinciBirinci ... 24568 ... Sonuncu8Sonuncu9
METİN 35
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi