Güneşe yakından bakın-muhteşem

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 234 Sonuncu8Sonuncu9
Ciddi Konular ve Seçkin Forum Bölümünden Güneşe yakından bakın-muhteşem ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 25
    YapRock
    Forumun Herşeyi
    Reklam

    --->: güneşe yakından bakın-muhteşem

    Reklam



    Başımı Döndürdü .. Cehennemden Başka Bişeyi Hatırlatmadı .. :(



    Yudumla --->: güneşe yakından bakın-muhteşem Hakkında Konu

  2. 26
    k!Nq-JaP1o
    Yeni Üye
    MuhTeşemmiŞ ya ciDDen ben peK inanMaDım biRaz iLqinC resmLer ama qeRcekten cok qüzElmiş ya şaşıRdım

  3. 27
    |¨MaD qİrL¨|
    Usta Üye
    Pfff'sss Harika Gözüküyor...:P


  4. 28
    dideo
    Bayan Üye
    çok ilginç yaaa çok tşekkürler

  5. 29
    E.Akman
    Üye
    Alıntı selen_inan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende pek inanmadım çünkü kimsenin güneşe o kadar yaklaşacagını zannetmiyorum....
    aynen katılıyorum çünkü zaten o kadar yaklaşsa resmen yanıp kül olur:S

  6. 30
    M.Acabay
    Emekli
    cok ilginccccccccc....

  7. 31
    Zeyzep
    Emekli
    bu resimleri o sıcaklıta naıl çekmişler acaba :?

  8. 32
    ex86
    Yeni Üye
    teknoloji ilerledi o yüzden şaşmamak lazım :P

  9. 33
    şükrüaktaş
    Emekli
    İlla yakından çekilicek diye bişey yokki uzaktan çekilmiş ve yakınlaştırılmış olamazmı arkadaşlar...!!!


  10. 34
    Sag0paKaJm3r
    Üye
    iLginç Ve güzeL oLmuş EmegiNe sagLık=)

  11. 35
    sevilay_z
    Yeni Üye
    çok güzel ya çok tşk paylaşım için

  12. 36
    €z€l
    Üye

    --->: güneşe yakından bakın-muhteşem

    Reklam



    ilginç harbiden insan şaşırıyo
    paylaşım için sğl

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 234 Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi