EtiK'in anLamını BiLiyor muyuz?

+ Yorum Gönder
Ciddi Konular ve Seçkin Forum Bölümünden EtiK'in anLamını BiLiyor muyuz? ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    pikoLat
    Emekli
    Reklam

    EtiK'in anLamını BiLiyor muyuz?

    Reklam



    EtiK'in anLamını BiLiyor muyuz?

    Forum Alev
    Medya...RekLamLar filmler,diziler say say birmez... Ve bizde hergün karışmaktayız medyanın içine...Peki sevdiğimiz dizilerde,filmlerde ahlaki kurallara uyuluyor mu? Buna DiKKat ediyor muyuz?YoKsa "amann birşey olmaz" diye Kestirip atıyor muyuz?Gazateleri okurken bazen ahlak kurallarının taşdığını fark ediyor muyuz?Bazılarımız; evet.Bu duruma elimiz kolumuz bağlı kalmak,Herşeyi daha Kötüye GötürüceK...Hayat tümden ETİK olmasın...:rolleyes:
    (Görüşlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum:))




  2. 2
    fecr
    Özel Üye

    --->: "EtiK"in anLamını BiLiyor muyuz?

    Reklam



    Kısa ve Öz


    Teşekkürler :)

    Gazetelerden yana çok kötü durumdayız :(

    Çoğu yalan ve karalama..

    En çok satan gazeteye bakın erotizm sadece..

    ...

    Tvler Her yönden bitmiş zaten.İyi hatta çok iyi programlar olduğunu söyleyebilirim ama %98 i işe yaramaz.
    "Tvli odayı terketmek hicrettir."










  3. 3
    selametler
    Emekli
    Etik derken ben bir Dost tv bir lalegül fm bilirim:)







  4. 4
    navruz
    Üye
    fecr kardeşimizin dediğine katılıyorum ve ne televizyon izliyorum nede gazete okuyorum almam gerekli bilgiler zaten nette mevcut televizyondan nefret ediyorum

  5. 5
    bluecloud
    Usta Üye
    Bence sadece özentilik.İnsanlar şahsi çıkarları için her türlü pisliği göze alıyor.Buda sadece kendilerini değil gençleride etkiliyor.Böyle yayınları kınıyor ve izlemiyorum.Zaten gazetelerede söyleyecek bişey bulamıyorum taraf tutarak insanları yanıltmaya çalışıyorlar.

  6. 6
    pikoLat
    Emekli
    Hımm BenimLe aynı Görüşdesiniz Yanii [Hemen Hemen]:rolleyes:Ama GerçekTen izLemiyeLim oKumayaLım:mad: zaten gerekLi biLgiLeri nerden BuLacaĞımız MümKün;):):o

  7. 7
    YapRock
    Forumun Herşeyi
    Bana İlginç Geldi Tv de Bulamayıp Bilgisayarda Etik Kurallarına Uygun Olarak Bulmanız .

    Son Günlerde Hangi Siteye Girsem Ayca_22 Cam Açıyor Bana ..

    Aranızda Ayca_22 ile Karşılaşmayan Var mı ?

    Kimsenin Televizyon İzlememesi de Çok İlginç ..

    Ben Ortam Koşullarım Nedeniyle İzleyemiyorum Ama Takibimi Bi Şekilde Sürdürüyorum ..

    Müzik Dinleyip Klipte mi İzlemiyor sunuz ?

    Ancak bi Kaç Kişinin Öyle Olduğunu Var Sayıyorum ..

    Forumda ki Fan Clublar Aldı Başını Gidiyo ..

    Demek ki İzleniyo , Dinleniyo ..


    Gerçekçi Olmak Gerekirse Ben De Sitenin Yüzde 95 i Gibi İzliyorum .. Lost , Prison Break Vs Vs ..


  8. 8
    karadağlı.x
    Üye
    etik ?

    bu soruyu cevaplamamız için kriter ne?

    görsel ve yazılı medyamızmı?

    yoksa yaşamın kendisimi ?

    öncelikle herkes kendi beynindeki fikir yapısına göre yorum yapıyor...
    ben tv izlemiyorum diyenlerin kaçının söylemi doğruyu yansıtıyor...?
    yada gazte okumuyorum diyen lerin...?

    ETİK = ahlak demektir...

    etik deyimi ahlak kelimesinin diğer adı olduğu için yaşamın her alanında önem taşır...

    dini etik,
    siyasi etik,
    ticari etik,....vs...

    bu ve buna benzer konu başlıklarında ne kadar etik'iz (ahlaklıyız)...




  9. 9
    fecr
    Özel Üye
    Bana İlginç Geldi Tv de Bulamayıp Bilgisayarda Etik Kurallarına Uygun Olarak Bulmanız .

    Son Günlerde Hangi Siteye Girsem Ayca_22 Cam Açıyor Bana ..

    Aranızda Ayca_22 ile Karşılaşmayan Var mı ?

    Kimsenin Televizyon İzlememesi de Çok İlginç ..

    Ben Ortam Koşullarım Nedeniyle İzleyemiyorum Ama Takibimi Bi Şekilde Sürdürüyorum ..

    Müzik Dinleyip Klipte mi İzlemiyor sunuz ?

    Ancak bi Kaç Kişinin Öyle Olduğunu Var Sayıyorum ..

    Forumda ki Fan Clublar Aldı Başını Gidiyo ..

    Demek ki İzleniyo , Dinleniyo ..


    Gerçekçi Olmak Gerekirse Ben De Sitenin Yüzde 95 i Gibi İzliyorum .. Lost , Prison Break Vs Vs ..
    Ayca_22 evet bende karşılaşıyorum :mad:

    klip arasıra izliyorum ama tv deki klipleri değil..tv dekilerin hangisi doğru ?
    ben genel olarak söyledim. bize 3 gazete geliyo ama doğru düzgün arka sayfalarında manken resimleri olmayanlardan

    burdaki konu tv izlemek ve ya izlememek tarafına kaydı biraz.

    neyse ben sadece tv ve gazeteyi ele aldım pc de çok güzel değil.Hatta tvden bile daha kötü durumlar var.

    Herşey kişide bitiyo kısacası




  10. 10
    pikoLat
    Emekli
    Ayca_22 SorunuyLa bende Karsı Karsıyayım:mad:
    KLipLeri izLiyorum,
    Ama FiLmLerde DiziLerde artık BeLirLi Bir sınırım Var;)
    AsLında Hiçte izLemiyorum diyebiLirim:rolleyes:
    HaberLeri izLerim ama:rolleyes:
    Ama BüyüK BiR Sorun Var:
    ReyTing Yapıcam diye,Bizim Gibi isyan edenLeri artırıyorLar:mad:
    Ama Fecr Arkadaşımızında dediği Gibi;
    HerşeY Kişide BitiYor...:cool:


  11. 11
    denizgs
    Emekli

    --->: "EtiK"in anLamını BiLiyor muyuz?

    Reklam



    Gazete.olarak cumhuriyet okurum
    tv ..Perşembe.Kurtlar Vadisi Pusu izlerim
    bide pazar..TRT1 spor stadyum izlerim ..başka tv izlemem bana boş geliyor =)



+ Yorum Gönder
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi