Silkroad Private Server[Açık][Daha fazla Exp][Daha Fazla SoSun]

Konu Kapatılmıştır
10. Sayfa BirinciBirinci ... 7910
Online Oyunlar ve Silkroad Online Bölümünden Silkroad Private Server[Açık][Daha fazla Exp][Daha Fazla SoSun] ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 109
    okaano
    Emekli
    Reklam

    --->: Silkroad Private Server[Açık][Daha fazla Exp][Daha Fazla SoSun]

    Reklam



    Ya abi bunun versiyon kaç Bnm ki 1.091 bnm ki eskimi girmyo deli olcm yha ????? hep bu çıkıyor :( lütfen yartdım helpppp


    Onuncu Sayfa --->: Silkroad Private Server[Açık][Daha fazla Exp][Daha Fazla SoSun] isimli Yazı

  2. 110
    sirmaciek
    Yeni Üye
    arkadaslar uzun bir sure uyelik kapalı 90a bir bug sayesinde 1 gunde kasan insanlar yuzunden oyunda uyelik uzun bir sureligine apatılmıstır.Oyunda startın gelmemesinin nedeni patch koymamıssınızdır.ayrıca patchi koysanız bile yeniden bir hata alıcaksınız cunku patchte hata var.bosuna bu hayallere girmeniz bayagı zor.egerki bi yerde oynayan birini gorurseniz o clientı alın bence.Bakarsınız bigun acılır uyelik

  3. 111
    kaiba122
    Yeni Üye
    ya abiler sro privatede normal sro üyelikleri çalışıyormu??

  4. 112
    kaiba122
    Yeni Üye
    abi bu linklerdeki 1 den 6 ya kadar herseyi indirmekmi lazım?

  5. 113
    dirensu93
    Yeni Üye
    ya arkadaşlar şöyle bi hata werdi indirdim açıldı star gelmedi bu geldi:
    DirectX9.0 is not installed or its version 9.0b.Silkroad Online needs DirectX9.0b or later version.
    diyo bende directX9.0c war zaten :( yardım plsss

  6. 114
    alinet1
    Yeni Üye
    Kardes saat suan sabahın 10 u ve bende serwerler kapalı dıor yardım edermısın

  7. 115
    alinet1
    Yeni Üye
    ya arkadaslar yardııııım edıın lutfeennn saat suan 4.5 ve hala kapalı diorr acil yardım plsssssssssssssssssss

  8. 116
    alinet1
    Yeni Üye
    Alıntı TUGAYX Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yaww bende soru işrete veriyo ne yapcam
    CoD32 vb anti vrs prg.ları varsa sıl bastan yukle olucaktır

  9. 117
    xxmematixx
    Yeni Üye
    arkadaşlar p.sro kapandı ve yeni version u geldi yeni versiyonu bulunca linkleri buraya bırakacagım

  10. 118
    hardnoob
    Yeni Üye
    bari baska serveren ling koy bu admların acacagı yok:S yeni indirdim oyunu foruma baktım yeni version cıkmıs varmı böyle bisey:S

  11. 119
    zafer123
    Özel Üye
    şu a yeni bir private server bulamadım.
    bulana kadar ksro oynayın.bulunca sizi haberdar ederim.


    http://www.forumalev.net/silkroad-online/212473-ksro-kore-download-uyelik-alimi.html


Konu Kapatılmıştır
10. Sayfa BirinciBirinci ... 7910
silkroad private server
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 3 kişi