Metin 2 ye giriyorum ch'lere tıkılyorum hata diyo yardım

+ Yorum Gönder
Yudumla ve Soru(lar) ve Cevap(lar) Bölümünden Metin 2 ye giriyorum ch'lere tıkılyorum hata diyo yardım ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    Ziyaretçi

    Metin 2 ye giriyorum ch'lere tıkılyorum hata diyo yardım




    Soru: a metin2 ye giriyorum normal chler yerinde ... çıkıo tıklıorum üyeliğe giriyorum bağlanırken hata verio lütfen yardım arkadaşlar bilmiorum başıma ilk kez geldi ?







  2. 2
    ÆSiя
    Özel Üye





    Cevap: O zaman bakım olduğundan dolayı giremiyordunuz.Hileleri engelleyici yeni bir patch eklendi ;)







  3. 3
    berke5561
    Yeni Üye
    Bende de çıkıyo giremiyom bakım dolayısıyladır o zama n 11 ve 12 arası girmeyin itemleriniz gidebilir...







  4. 4
    Ziyaretçi
    arkadaslar bir sorunu yq mu ¿

  5. 5
    Ziyaretçi
    arkadaslar ... hatası veriyo gıremıyorum napcam yardım

+ Yorum Gönder
metin2 ch hatası,  metin2 ch... sorunları
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi