Erkek arkadaşım eroin tedavisi gördü ama bıraktığına inanmıyorum çünkü çok sinirli oluyor.bıraktım diyor sizce?

+ Yorum Gönder
Yudumla ve Soru(lar) ve Cevap(lar) Bölümünden Erkek arkadaşım eroin tedavisi gördü ama bıraktığına inanmıyorum çünkü çok sinirli oluyor.bıraktım diyor sizce? ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    Ziyaretçi

    Erkek arkadaşım eroin tedavisi gördü ama bıraktığına inanmıyorum çünkü çok sinirli oluyor.bıraktım diyor sizce?




    Soru: erkek arkadaşım bundan 6 ay önce tedavi görmeye başladı.eroini 1sene kadar kullandı ve şiddetli krizleri olduğu için ve maddi durumuda kalmadığı için kullandığını ailesine söyledi haliyle tedaviye başlandı.bana geçen gün sölediği kelime şuydu 'canım istemiyor ama olsa yine kullanırım'bu beni şüpheye düşürdü.zaten çok sinirli oluyor normal olmuyo yani yine kullanıyor mudur?eroini bırakmak kolay bişeymi?bırakan tekrar kullanmak istermi? ?







  2. 2
    büşra13
    Üye





    Cevap: walla hiç bir bilgim yok güzelimm







  3. 3
    Heroes*
    Emekli
    Benim 4 arkadaşımda eroin kullanıyordu 3 ü doktor tedavisiyle bıraktı 1 i hala kullanmaya devam ediyor. Herşey gibi bu da beyinde bitiyor kişi içmicem dedikten sonra içmez bağımlılık azalır ama tabiki hiçbir zaman tamamen bitmez çünkü vücut ona alışmıştır canı istemez aklına gelmez ama gördüğü zaman yine içer ... Eğer sevgilinin bırakıp bırakmadığından emin olmak istiyorsan onunla daha çok vakit geçir ve davranışlarına dikkat et eğer hala bağımlıysa bir süre içmediği zaman krize girecektir. Kriz belirtisi ise belde ağrı,Burun akması, halsizlik, ishal ve istemsiz olarak asabileşmesi... İnşallah tamamen bırakmıştır ...







+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi