Travian V3.5 Hakkında Bilgiler

+ Yorum Gönder
Online Oyunlar ve Travian Bölümünden Travian V3.5 Hakkında Bilgiler ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    IIMyErenII
    Özel Üye
    Reklam

    Travian V3.5 Hakkında Bilgiler

    Reklam



    Travian V3.5 Hakkında Bilgiler

    Forum Alev
    Merhaba arkadaşlar,

    Travian' daki geliştirmeler ve yenilemeler devam ediyor.

    Travian yazılımcıları T4 versiyonuyla, yepyeni bir Travian yaratmaya çalışırken, bir "ara versiyon" yani T3.5 ortaya çıktı. T3.5, üzerinde çalışılan T4' ten bazı ipuçları da içerecek.

    T4 ise bu kadar uğraşıdan da gösteriyor ki yepyeni bir oyun olarak karşımıza çıkacak.

    Şubat ayı başlarında .org serverında başlayacak T3.5 versiyonunu, mart ayında ise yeni açılan TravianTr serverlarında oynayabileceğiz. Bu versiyondaki bazı yenilikler ise şunlar:

    -Yeni binalar
    -Oyununun orta vadesinde çıkan Artifactler(Nadir Bulunan Tılsımlı Nesneler)
    -Yeni ikonlar(küçük resimcikler, örneğin askerlerin simgeleri), buttons(düğmeler tıklangaçlar -Daha iyi tasarlanmış ve daha kolay kullanılan harita
    -Yeni istatistikler, gelişmiş hesap seçenekleri ve fonksiyonları
    -Hammadde kaynaklarında bazı değişiklikler ve yenilikler.

    Şimdilik tüm bildiğimiz bunlar, bu yeni versiyon çıktığında yani mart ayı civarında, neler var neler yok ancak o zaman hep beraber görebileceğiz . Bu nedenle burada verdiğim bilgiler dışında size bir bilgi veremeyeceğim şu anda.

    Daha fazla şey öğrendiğimizde ise sizleri forumdan bilgilendireceğiz.





  2. 2
    IIMyErenII
    Özel Üye

    --->: Travian V3.5 Hakkında Bilgiler

    Reklam



    Zaman zaman yeni versiyonla ilgili bilgileri sizlere bu başlıktan bildireceğiz.

    Bunlardan ilki yeni bir bina. T3.5' te üç yeni bina var. İlki İçecek Fabrikası, ikincisi Yalak. Son olarak Tuzakçı; Tuzakçı yeni bir bina değil, ancak yeni versiyonda geliştirilmiş ve güncellenmiş olarak karşımıza çıkacak.


    Yalak


    Yalağın etkileri nelerdir, ne işe yarar?


    Yalak, atlı birimlerin üretimini hızlandırır. Ve ek olarak bu süvarilerin atahıl tüketim ihtiyacını düşürür.

    Ayrıntılar:


    -Sadece Roma ırkına özgü bir binadır.
    -Her seviyesinde atlı birimlerin üretim hızını %1 arttırır.
    -Binanın kurulduğu köydeki tüm Romalı Atlı birimlerin tahıl ihtiyacını düşürür.
    -Equites Legati Yalak seviye 10' da 1 tahıl daha az tüketir.
    -Equites Imperatoris Yalak seviye 15' te 1 tahıl daha az tüketir.
    -Equites Caesaris Yalak seviye 20' de 1 tahıl daha az tüketir.
    -Yalak en çok seviye 20' ye çıkartılabilir.

    Yalağın önkoşulları:

    -Ahır seviye 20.
    -Askeri Üs seviye 10.







  3. 3
    IIMyErenII
    Özel Üye
    Terk edilmiş bölgelerde de bazı yenilikler var.




    Haritada yeni köy kurabileceğimiz alanlar yeni versiyonda biraz daha çeşitli olacak. Bunlar ise sırasıyla şöyle:
    • 3-4-4-7
    • 3-5-4-6
    • 4-3-4-7
    • 4-3-5-6
    • 4-4-3-7
    • 5-4-3-6








  4. 4
    IIMyErenII
    Özel Üye
    Son aldığımız bilgilere göre...

    Yeni binalar, farklı özellikler kadar, oyunun gidişatında da bazı değişiklikler olacak. Eski versiyona göre daha ilginç bir oyun gelişimi bizleri bekliyor. Oyunun orta safhasında artifactlerle(Tılsımlı Nesneler) tanışacağız. Bu özel nesnelerin güç ve etki alanları farklı farklı olacak(Örneğin bir köyü veya tüm hesabı etkileyebilecek).

    Peki bize ne gibi faydaları olacak bu özel nesnelerin?
    Alttaki etkilere sahip artifactler(Nadir Bulunan Özel Tılsımlı Nesneler) bana oyunun gayet ilginçleşeceğini düşündürüyor:

    -Daha dayanıklı binalar.
    -Daha hızlı birlikler.
    -Gözcü artifacti.
    -Askeri birliklerin tahıl tüketimini azaltan tılsımlı nesne.
    -Gelen saldırıdaki tüm birlikleri gösteren tılsımlı nesne.
    -Asker üretim zamanlarını azaltan tılsımlı nesne.
    -Büyük Hammadde Deposu ve Büyük Tahıl Deposu için İnşa Planı.
    -Daha büyük kapasiteli sığınak.

    Kuşkusuz yukardaki özelliklere sahip nesnelere sahip olmak için ilginç mücadeleler gerçekleşecek.

    Bütün bunlara ek olarak, T3.5' te geliştirilmiş, daha kullanışlı bir harita bizleri bekliyor olacak. Örneğin; bir köye asker gönderdiğimizde, askerleri haritadaki bir göstergeyle görebileceğiz. Böylece haritadan askerlerimizin nereye gittiğini görebileceğiz.

    Ayrıca, daha önce küçük haritada klavyedeki yön tuşlarıyla hareket edebiliyorduk. Yeni versiyonda büyük haritada da klavye ile doğu batı kuzey ve güneye rahatça hareket edebileceğiz.

    Şimdilik yeni haberler bu kadar, sanırım buradaki değişiklikler oyunun tamamını büyük ölçüde etkileyebilecek. Artık sadece Wow için değil, bu tılsımlı nesneler için de büyük çekişmeler izleyeceğiz.

  5. 5
    IIMyErenII
    Özel Üye
    Binalar:

    İçecek Fabrikasi:

    Cermenlerin sır gibi sakladıkları formüllerle ürettikleri içecek fabrikasında çeşit çeşit lezzetli içecekler mayalanır. Bu içecekleri afiyetle içen Cermen Askerleri, cephenin ön saflarında cesurca savaş alanına koşarlar.

    Birahane büyüdükçe, Cermen Askerleri' nin cesaretleri de artar ve daha güçlü bir şekilde savaşa katılırlar. İçecek Fabrikasında her bir festival düzenlediğinizde bu 72 saat sürer.

    Özellikleri:


    -Festival düzenlendiği süre içerisinde saldırı puanı(İçecek fabrikasının her bir seviyesinde) %1 artar.
    -Festival süresince Reis' in halkı etkileme gücü(vatan sevgisini düşürme gücü) %50 azalır ve mancınıklar sadece rastlantısal atış yapabilirler. Bina sadece merkez köyde kurulabilir ama etkisi hesaba ait tüm köyleri kapsar.
    -Bina sadece Cermenler tarafından kurulabilir.
    -Yapılabilecek en fazla seviye 10' dur.

    Önkoşullar:


    -Tahıl deposu seviye 20
    -Askeri üs seviye 10

    Gereken hammadde miktarları ve inşa süreleri:


    Seviye 1: 1460 Odun, 930 Tuğla, 1250 Demir, 1740 Tahıl ➜ İnşa Süresi: 2:13:20 saat.
    Seviye 10: 30165 Odun, 19215 Tuğla, 25825 Demir, 35950 Tahıl ➜ İnşa Süresi: 11:22:10 saat.

    Festival giderleri ve süresi(İçecek Festivali):


    3870 Odun, 1680 Tuğla, 215 Demir, 10900 Tahıl ➜ Süre: 72:00:00 saat.

    Yalak:

    Romalılara ait Yalak, atlı askerlerin ahırdan çıkma sürelerini düşürürken bir yandan da bu atlıların tahıltüketi miktarlarını azaltır.

    Özellikleri:


    -Her seviyesinde atlı birliklerin üretim sürelerini %1 düşürür.
    -Yalak, köydeki tüm atlı birimlerin tahıl tüketim masraflarını düşürür.
    -Seviye 10' dan itibaren Equites Legatiler' in tahıl tüketimi 1 tahıl düşer.
    -Seviye 15' ten itibaren Equites Imperatorisler' in tahıl tüketimi 1 tahıl düşer.
    -Seviye 20' den itibaren Equites Caesarisler' in tahıl tüketimi 1 tahıl düşer.
    -Bu bina sadece Romalılar tarafından yapılabilir.
    -Yapılabilecek en fazla seviye 20' dir.

    Önkoşullar:


    -Ahır seviye 20
    -Askeri Üs seivye 10

    Gereken hammadde miktarları ve inşa süreleri:

    Seviye 1: 780 Odun, 420 Tuğla, 660 Demir, 540 Tahıl ➜ İnşa Süresi: 0:36:40 saat.
    Seviye 20: 84935 Odun, 45735 Tuğla, 71870 Demir, 58800 Tahıl ➜ İnşa Süresi: 26:41:10 saat.

    Tuzakçı:

    Galyalıların gelişmiş Tuzakçısı, seviye 20' de 200 yerine 400 tuzak kurabilir. Eğer oyuncu tüm esirleri gönüllü olarak bırakırsa, tüm tuzaklar tamir edilir.

    İnşa süreleri ve tamir süreleri farkedilir ölçüde arttırılsa bile Tuzakçı seviye ve tuzak kurma masrafları değiştirilmemiştir.

    Tuzakçı, her köyde sadece bir tane kurulabilir.

    Özellikleri:


    -200 yerine 400 tuzak kurabilir.
    -Seviye inşa ve tuzak tamir süreleri iki katına çıkarılmıştır.
    -Esirlerin gönüllü bırakılması halinde tüm tuzaklar onarılır.
    -Her köyde bir tuzakçı kurulabilir.

    Tılsımlı Nesneler:


    Oyunun ortalarına yaklaştığımız zamanlarda, sekiz farklı çeşit tılsımlı nesne ortaya çıkacak. Bu nesnelerin bazıları çeşitli şekillerde kullanılabilir olacak. Tılsımların etkilediği alanlar(köy veya tüm hesap), sağladığı güçler(bonuslar) ve gereken hazine binası koşulları farklı olacak.

    Oyunun orta vadesinde alttaki Tılsımlı Nesneler ortaya çıkacak(daha ayrıntılı bilgi önümüzdeki haftalarda sizlere bildirilecektir):

    -Daha dayanıklı binalar.
    -Daha hızlı birlikler.
    -Gözcü artifacti.
    -Birliklerin tahıl tüketimini azaltan tılsımlı nesne.
    -Gelen saldırıdaki tüm askeri birimleri gösteren tılsımlı nesne(sayılarını değil, türlerini).
    -Asker üretim zamanlarını azaltan tılsımlı nesne.
    -Büyük Hammadde Deposu ve Büyük Tahıl Deposu için İnşa Planı.
    -Daha büyük kapasiteli sığınak


  6. 6
    IIMyErenII
    Özel Üye
    Hammade Alanları:

    Terkedilmiş bölgelerdeki yeni hammadde alan çeşitleri alttaki gibi olacaktır.

    Oyun İçi Görseller:


    Bazı askeri birim ikonları(küçük semboller) ve yönlendirme tuşları yeni versiyona uyarlandı ve şu anda kullanıma hazır. Bunun kötü yanı, eski grafik paketleri yeni versiyonda çalışamayacak.

    Grafik paketi fonksiyonu T3.5 çıktıktan sonra bir süreliğine kullanılamayacak malesef. Bildiğimiz kadarıyla HTML ve CSS kodlarında bundan fazla değişiklik yapılmayacak. Grafik paketleri daha sonraları tekrar aktive edilecek. V3.5' teki yeni Html ve Css altyapısıyla grafik paketlerini kullanarak daha fazla ve gelişmiş değişiklikler yapmanız mümkün olacak.

    Geliştirilmiş Harita:


    Yeni versiyonda alttaki yenilikleri görebileceksiniz:

    -Büyük harita pop-up(yeni açılan küçük bir pencere) veya div-layer(oyun yönergesindeki gibi) olarak kullanılabilecek. Bu tercih profildeki seçeneklerden değiştirilerek kullanılabilecek. Artık pop-up haritadaki herhangi bir alana tıkladığınızda kaybolmayacak.
    -Plus kullanılmadan da Birleşmeler vs. gösterilebilecek.
    -Düşmanlar için yeni görseller(Köy sınırları)
    -Mouse u boş alanların üzerine tuttuğumuzda hammadde dağılım bilgilerini görebileceksiniz.
    -Askeri hareketler, bir sembolle haritada gösterilecek. Örneğin saldırı yaptığınızda, destek gönderdiğinizde veya saldırıdan vs. dönen birlikleriniz varsa bunları haritanızda görebileceksiniz(Sadece Plus kullanımında).
    -Klavyedeki yön tuşları haritada dolaşmak için kullanılabilecek(Büyük haritada da).

    İstatistikler ve Madalyalar:


    Yeni istatistikler ve madalyalar başarılarınızı diğer oyuncu ve birliklerle daha fazla karşılaştırabilmenizi sağlayacak.
    Yeni istatistikler ve madalyalar tarafımızdan ilerleyen zamanlarda hazırlanacaktır.

    -Birlikler için gelişmiş sıralama istatistikleri.
    -Yerleşimciler-Köylüler(Tüm oyuncuların köylülerinin istatistikleri).
    -Saldırı(Tüm oyuncuların tüm saldırı puanlarının istatistikleri).
    -Savunma(Tüm oyuncuların tüm defans puanlarının istatistikleri).
    -Birlikler için madalyalar.
    -Haftanın en iyi saldırganı.
    -Haftanın savunmada en iyisi.
    -Haftanın yağmalamada en iyisi.
    -Haftanın çıkış yapan oyuncusu(Köylülere göre, sıralamaya göre değil).

    Sıralama istatistiklerine ek olarak, birlik üyesi, belli bir birliğe dahil olduğu zamanda aldığı puanlar da dikkate alınarak ayrıca madalyalandırılacaktır.

    Son olarak; T3.5' in 4 Şubat' ta Travian.org serverımızda deneme sürümü olarak başlayacağını bildirmek isteriz. Bundan sonra, V3.5' teki değişiklikler Alman oyun dünyalarımızda(.de serverları) devreye girmeye başlayacak(yeni hammadde alanları hariç).

    Tüm testler başarılı olduğunda, 2009 yılında tüm serverlarımızı yeni versiyona yükseltmeyi planlıyoruz(yeni hammadde alanlarıyla birlikte).

+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi