Hasan

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 1235 ... Sonuncu8Sonuncu9
Üyelere Özel ve Üyelerimiz Hakkında Bölümünden Hasan ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    selamet2
    Üye
    Reklam

    --->: Hasan

    Reklam



    çok iyi biri bana göre tanışmıyoruz ama yaptığı yardımları gördüğüm kadarıyla öyle :) yardımsever ve iyi kalpli.. :)
    ForumAlev --->: Hasan

  2. 14
    berrenur
    Üye
    en sevdiğim mod.hasan abi..
    çok iyi biri..gerçektende forumda olmazsa olmazlardan...:):)
    cana yakın... bi sorun olduğunda hep hasan abi ye sorarım o bana elinden geldiğince yardımcı olur..iyi ki varsın..:):)







  3. 15
    diyaz
    Üye
    Herkesin hakkında iyi şeyler söylediği bir insan olmak nasıl bişey acaba? Evet Easy günlerinden beri bana da sürekli yardımı dokunmuş şahsiyet; Forumda bu kadar sevilmenizi neye borçlusunuz?
    Bunca güzel söze karşı bir iki satır cevap yazısı yazmayacakmısınız?
    Sizi Seviyoruz.......







  4. 16
    Hasan
    Özel Üye
    Tüm Arkadaşlarıma Düşünceleri için Teşekkür ederim ( ALLAH C.C ) Razı Olsun.

    Herkesin hakkında iyi şeyler söylediği bir insan olmak nasıl bişey acaba? Evet Easy günlerinden beri bana da sürekli yardımı dokunmuş şahsiyet; Forumda bu kadar sevilmenizi neye borçlusunuz?
    Bunca güzel söze karşı bir iki satır cevap yazısı yazmayacakmısınız?
    Sizi Seviyoruz.......


    Sevmekte , Sevilmekte Tüm Canlılara Mahsustur.

    Ben Burayı Herşeyden Önce Bir iş Olarak Görüyorum.
    Yardım Etmeyi Çok Severim , Elimden Geldiğince Herkeze Yetişmeye Çalışırım.

    Belkide Bu Yüzden Seviliyorumdur Kim Bilir.

    Unutmamak Lazımki Sevgi Karşılıklıdır , Bende Buradaki Herkezi Seviyorum çünkü Burası Bir Aile ve Bu Ailede Her Olumsuzluğa Karşın Sevgi ve Sadakat Var Olacaktır.


    Aslında Bu tür Şeyler Yazmak Çok Fazla huyumda Değildir Ama , Sevgili ; diyaz kardeşimin yazdığına karşılık kendimi borçlu hisettim.

    RABBIM sevendende, Sevmeyendende Razı Olsun.

    EYVALLAH ;)


  5. 17
    Reloladed
    Emekli
    Çok iyi bir İnsan ve Sevgili ve saygılıdır hasan abimiz ve ...

    Hızlı çalışan ve sürekli konu açan Hasan abimiz ...

    Onun foruma ihtiyacı vardır...

    ALLAH Gönlüne göre versin ;)

    Yardımcı olduğun için Teşekkür Ederim Hasan abi ...

    ''Easy'' = ''Hasan''

  6. 18
    Y-MaC
    Üye
    Programların yeni sürümleri ne zaman çıksa dakikada foruma koyuyor:), programların yeni sürümlerinin çıktığını nasıl hemen öğreniyor onu çok düşünmeme rağmen hala çözmüş deilim:p(kendisine sordum ama söylemedi ipucu verdi:D) ne zaman bir sorunum olsa hemen yardım etmiştir. Çok saygı duyduğum abilerimdendir.

    Allah(c.c) senden razı olsun Hasan abim.


  7. 19
    Mattet
    Usta Üye
    kendısı bu forumda saygı duydugum ınsanlardan bırısı
    bi nevi abim gibi görürüm kendısını
    sonsuz saygılar:)yolun daima acık olsun


  8. 20
    Small_Devil
    Özel Üye
    ben kendisinin foruma en çok katkılı ve en çok online olan mod olarak görüyorum.
    Sana başarıların devamını dilerim.

  9. 21
    börütegin_52
    Üye

    --->: Hasan

    Reklam



    Abimi çok severim bana ceza verdi konumu kapattı ama olsun forumun zarar görmemesi için yaptı.Allah ondan razı olsun çok güzel modluk yapıyor....

    Yolun açık olsun....

  10. 22
    sen_AY
    Usta Üye
    Tanimiyorum ama gozlemledigim kadariyle
    Gorevini iyi yapiyor, seviyeli ve yardimsever.....
    Bir sorun oldugu zaman heep ilgileniyor..
    A bir de cok hizli her yere nasil yetisiyor diye dusunuyom bazen..


    ALLAH yolunu acik etsin.......


  11. 23
    mustafaefendi
    Aktifleşmemiş Üye
    Çok çalışkan bir arkadaşımız gerektiği yerde üyeleri uyarıyor gerekse kabaca gerekçe kibarca tam bir örnek S. Moderatör helal olsun...

  12. 24
    özlem_9805
    Üye
    maşallah kendileri atom karınca gibi :) başarılarınız daim olsun...

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 1235 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 5 kişi