Doğum Günün Kutlu Olsun Ayça'm

Konu Kapatılmıştır
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Üyelere Özel ve Üyelerimizin Doğum Günleri Bölümünden Doğum Günün Kutlu Olsun Ayça'm ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    CaRaMeLa
    Bayan Üye
    Reklam

    --->: Doğum Günün Kutlu Olsun Ayça'm

    Reklam



    Bugün Benim En Değerlimin Doğum Günü. Daha Doğrusu Yarın Cansu Sağolsun Planlarımı Alt Üst Etti


    Kanka Çok Seviyorum Seni 1 Yıl Sonra Yanındayım Zaten . . Kanka Değil Kardeşiz Biz Hemde En Harbisinden

    7/24 Sıkılmadan Konuşabileceğim Kişilik
    Ajdar Fan'larının En Süperi
    Fotoğrafımı Birleştirdiğim Haftalarca Msn Avatarımdan Düşürmediğim İnsan
    Sırdaşım
    Değerlim
    Dünyam



    ~~~~~~~


    İyiki Doğdun , İyiki Tanıdım Seni.
    Hep Olacaksın.
    Nice Yıllara Birlikte.
    Öptüm En Sulusundan

    Mumlara Üf Yap Bakim

    ~~~~

    Onur Sende İyiki Varsın , Doğum Günün Kutlu Olsun.
    Nice Senelere Sevdiklerine Beraber

    ForumAlev --->: Doğum Günün Kutlu Olsun Ayça'm

  2. 14
    RüzgarGülü
    Bayan Üye
    Ayçacıkım
    Doğum günün kutlu olsun deli kızım,
    Daima gül olur mu sana gülmek çok yakışıyor,
    Her şeyin en iyisi, en güzeli seninle olsun,
    Hayırlı ömürler kardeşim








  3. 15
    gece_perisi
    Bayan Üye
    Geleceğini oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel,isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olmasını dilerim!Nice yaşlara..:)

    buda hediyen:)
    edit : reklam







  4. 16
    muamma.şair
    Bayan Üye
    İyiki doğdun bitanem:rolleyes:
    İyi ki varsın
    Rabbim hayırlı bir ömür nasib etsin
    Herşey gönlünce olsun ;)


  5. 17
    BeRaT
    Emekli
    Bugün bir yaşını daha doldurmanın mutluluğunu yasarken geleceğin sana kalbindeki tüm dilekleri vermesini diliyorum. Doğum Günün Kutlu Olsun.


  6. 18
    aybuke
    Usta Üye
    Nambır van Ajdar~m
    Sakar~m
    Saçma~m
    Bidenecik Ablam
    Yüzünden Gülümseyiş Eksik Olmayan
    Abla~m
    Doğum Günün Kutlu Olsun Nice Mutlu Senelere
    Her Zaman Gülerek =)


  7. 19
    naberya?
    Bayan Üye
    Biraz Geç Oldu .

    Biricik Ablam Benim.
    Her Zaman Kötü Olduğum Zamanlarda Beni Güldürebilen Biri.
    Öz Ablam Gibi..

    Ablacım Yeni Yaşında İnşallah Daha Mutlu Olursun .
    Her Zaman Mutlu Ol.

    Seni Çok Seviyorum .
    Doğum Günün Kutlu Olsun ...


  8. 20
    meteoman
    Usta Üye
    Dogum Günün Kutlu olsun Ayça

    Daha Nica Yılları Mutlu, böyle Gülerek geçirirsin İnşAllah

  9. 21
    ULtRaDяagoN
    Usta Üye

    --->: Doğum Günün Kutlu Olsun Ayça'm

    Reklam



    Doğum günün kutlu olsun öznemm :)

    Nice fotojenik fotoğraflara,
    Nice saçmalık dolu eğlencelere,
    Nice Kariyere (ne olduğunu anlamasamda :p)
    ve En Nicesi

    Nice Mutlu ve sağlıklı yıllara kanka'm

    Hediyem alltaki resimde duruyor senin için ayçay a özenle bakıcam ^_^

    Her ne kadar siyah Hakk'ın rahmetine kavuşmuş olsada xD

  10. 22
    crayziso
    Usta Üye
    Doğum günün kutlu olsun kardeşim. Yeni yaşında başarı sağlık ve mutluluklar dilerim.
    Yüzünden gülücükler hiç eksik olmasın.


  11. 23
    gökçe34
    Özel Üye
    Amandaa amaaan :F
    Büyüdün, kocaman oldun, gözlerime sığmıyosun :F
    Kuzenlerin en güzeli, en bitanesi, en değerlisi, aynı zamanda en sakarı:p;
    Doğum günün kutlu olsun.
    Herşeeeey gönlünce ..
    Bizimle değil, benle kal. :F


Konu Kapatılmıştır
2. Sayfa BirinciBirinci 12
dogum günün kutlu olsun,  dogum gunun kutlu olsun
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi