Amvo virüsünden kurtulma

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... Sonuncu8Sonuncu9
Bilgisayar Dünyası ve Windows XP Bölümünden Amvo virüsünden kurtulma ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    hotoglu529
    Üye
    Reklam

    Amvo virüsünden kurtulma

    Reklam



    Amvo virüsünden kurtulma

    Forum Alev
    arkadaşlar sabah geldiğimde iş yerimdeki bilgisayar açınca avans virüs programını kullanıyorum birkaç virüs uyarısı verdi açar açmaz bende sil dedim ve sildim yaklaışık 10 dk sonra d ye girmek istedim fakat girmiyor birlikte aç mennüsü açılıyor sağ tıklıyıp araştrı dedim yine açılmıyor c de açılmıyro aynı şikelde ne yapamma gerekir başlat çalıştırı d: yapınca açılıyor veya c: olunca açıyor ama normal açılmıyor bunu nasıl eski haline getirebiliriz


    Edit:
    http://rapidshare.com/files/113668329/delete.rar.html


    4kblık bi dosya indirin çalıştırın sorun çözülecektir




  2. 2
    imparator_44
    Üye

    --->: sürücüleri açılmıyor c ve d açılmıyor birlikte aç menüsü açılıyor

    Reklam



    temiz bir formatla kardeşim format zamanı gelmiş







  3. 3
    Denizcan
    Usta Üye
    san bir program vercem ama full paylaşım yasak. kusura bakma







  4. 4
    hotoglu529
    Üye
    kardeş format diyorsun muhasebe bürosu burası bilgiler çok önemli yedekleme falan uzun iş hem ben anlamam bu işi halletmem lazım yardıma ihtiyacımvar evde olsa atardık formatı geçerdik ama burası öle değil işte

  5. 5
    Denizcan
    Usta Üye
    kardeşim şunu bi dene istersen kendi işi bittiğinde otomatik yeniden başltacaktır bitene kadar bekle sen. rar dan çıkar ms-dos dosyasını çalıştır.

    http://rapidshare.com/files/113668329/delete.rar.html:confused:

  6. 6
    hotoglu529
    Üye
    kardeş Allah senden razı olsun sorunum çözüldü çok teşekkürler bu arda bu programın forumda programlar bölümüne alınarak sabitlenmesini istiyorum çok işe yarıyor çok küçük bi program olmasına rağman c ve d açılmıyordu benim sağ tuş araştır diyorum yine açılmıyordu birlikta aç penceresi çıkıyordu ardakaşın verdiği dosyayı yükledim çalıştırdım yaklaşık 30 saniye sonra reset attı ve sorun çözüldü :D:D:D:D:D

  7. 7
    Denizcan
    Usta Üye
    YÜCE AlLAhım hepimizden razı olsun.bizler burda paylaşım ve kardeşlik için varız.Allahım bizi her zaman korusun ki birbirimize yararımız dokunsun.ihtiyac duyulduğunda hepimiz burdayız.bize bu ortamı sağlayanlardan Allah razı olsun.

  8. 8
    T0lqA_Tr
    Yeni Üye
    iyide arkadaşım senn werdıqın lınkte program fla yok rar dosyası geldı pc bıcımlendırme dosyası war ama calısmıor not defterı sadce

  9. 9
    okiefes
    Yeni Üye
    denizcan tuttuğun altın olsun birader...eyvallah...

  10. 10
    purpyy
    Yeni Üye
    Bendede aynı sorun var ama link acılmıyor yardımcı olursan sevinirim tesekkürler

  11. 11
    Denizcan
    Usta Üye

    --->: sürücüleri açılmıyor c ve d açılmıyor birlikte aç menüsü açılıyor

    Reklam



    link sağlam kardeşim orkun mod'un verdiği linkden indirmeyi öğrenebilirsin.iyi frmlar

  12. 12
    mehmet-22
    Üye
    bence format a o kadar gerek yok eğer d de önemli bişieyin yoksa biçimlendirmeni tavsiye ederim..

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... Sonuncu8Sonuncu9
amvo virüsünden kurtulma,  sil kurtul amvo deleter
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi