Ekran kartı hakkında

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Bilgisayar Dünyası ve Windows XP Bölümünden Ekran kartı hakkında ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    levo35
    Yeni Üye
    Reklam

    Ekran kartı hakkında

    Reklam



    Ekran kartı hakkında

    Forum Alev
    herkese selamlar arkadaşlar benim sorunum bilgisayarımın ekran kartı ve ram'ini yükseltmek istiyorum fazla bir bilgiye sahip değilim bu konuda bilsayarımın işlemcisi pentium(r) 4 cpu 2.40 ghz 512 ram
    ben ram 1 gb ta ekran kartınıda SAP_HD3650_1GB_HM ATI
    HD3650
    PCI Express
    GDDR 2
    128 Bit





  2. 2
    niko
    Özel Üye

    --->: ekran kartı hakkında

    Reklam



    abicim anakartının modelini yazarsan sana daha iyi yardımcı olacağız







  3. 3
    levo35
    Yeni Üye
    asus anakart p4v800x anakart modelim bu kardeşim ram i hallettim ekran kartı hangisini tavsiye edersiniz çoğu kişi SAP_X1650PRO_AGP_512 bunu tavsiye dediyor







  4. 4
    niko
    Özel Üye
    şimdi anakartın agp slot destekliyor anakartlara pcı express akran kartları takamassın agp slot bakacağız buda alacağın ekran kartlarının ürün yelpazesini azaltıyor

    benim tavsiyem hd3850 bunu kullanmak istiyorsan güç beslemenin iyi olması gerekiyor gerçek bir 450 watt power suplyy

    Sap hd3850 aGp 512Mb


    Ram ine gelince ram . 1 gb yükseltmen iyi olur bunun için Ddr400 ram seçmek olacak



  5. 5
    levo35
    Yeni Üye
    kardeş ekran kartı maddi açıdan dolayı ati readon x1650 pro 8x i aldım henüz takmadım umarım anakart kaldırır

  6. 6
    niko
    Özel Üye
    bir sorun olacağını sanmıyorum çünkü bu kartta anakartını destekliyor gerçek bir 300 watt power suplyy kullanıyorsan bi sorun olmaz.umarım yardımcı olmusumdur


  7. 7
    levo35
    Yeni Üye
    kardeş takktım ama ekranda şu yazı çıkıyo cannot display this video mode change computer display ınput to 1280*1024 bu yazı çıktı

  8. 8
    niko
    Özel Üye
    monitörün çözünürlük ayarlarını değiştir

    orada görüntü çözünürlüğünü 1280x1024 e ayarlamanı istiyor.
    eğer olmassa ekran çözünürlüğünü değiştir ekran yenileme hızını değiştirmeyi dene ve ekran kartının güncel sürücüsünü varsa wep sitesinden indirip yükle

    olmasa başka bir monitörde dene kasanı

  9. 9
    levo35
    Yeni Üye
    kardeşim öncelikle ilgilendiğin için çoook teşekür ederim. bi sorun yok değil mi anakart destekliyor. eski ekran kartınımı takıcam monitör ayarını değiştirmek için bunu takınca hiç ekran hiç açılmıyor o yazı yazıyor yani windows felan hiç açılmıyor ilgi ve alakana tekrar teşekür ederim

  10. 10
    levo35
    Yeni Üye
    onuda getirdim eski ekran kartımı takarak 1280-1024 yine olmadı masaüstünde sağ tıklayıp ilk gelen ekranda değişticez dimi kardeşim bilgisayar katili olucam yaaa

  11. 11
    niko
    Özel Üye

    --->: ekran kartı hakkında

    Reklam



    abicim anakartın kesinlikle destekliyor, monitörün kaldırmıyor bu yüksek çözünürlüğü sorun öyle gözüküyor

    1024x768 çözünürlüğünde 60 hertz de dene bakalım yada dediğim gibi başka bir monitörde dene

  12. 12
    levo35
    Yeni Üye
    niko kardeşim ekran kartını saphire ati readon hd 3650 128 bit 512 mb.ddr2 agp 8x modelini aldım kurdum sorunsuz çalıştı ama oyunları hata veriyo oyun açılıyo ama örneğin fifa 2008 açtım ilk başlta açılıyo sonra çizik çizik geliyo sahanın ortasında rengarenk şeyler geliyo

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
atı readon hd 3850 ekran kartı ekran çizik ve açılmıyor
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi