Pc kameram yükledim ama tam göstermio bozuk gösterio yardım

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Bilgisayar Dünyası ve Windows XP Bölümünden Pc kameram yükledim ama tam göstermio bozuk gösterio yardım ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    nejla ada
    Yeni Üye
    Reklam

    Pc kameram yükledim ama tam göstermio bozuk gösterio yardım

    Reklam



    Pc kameram yükledim ama tam göstermio bozuk gösterio yardım

    Forum Alev
    kameryı yükledim fakat ayarlayamadım başkalarınki gibi değil benimki karanlık ve tam göstermio bozuk gösterio acaba nasıl yapabiliri bi programı ve çözümü varmıdır??



  2. 2
    alize
    Üye

    --->: pc kameram yükledim ama tam göstermio bozuk gösterio yardım

    Reklam



    kameranın objektif kısmı netlik ayarını yapabilmen için dönme şeklinde hareketlidir buradan ayarlamayı denedinmi ?







  3. 3
    mavi_06
    Yeni Üye
    bide kameranın markasını yazabilirmisin?







  4. 4
    nejla ada
    Yeni Üye
    kamermın marksı j tech kameramın altında üsütünde ayarlanacak yer yok

  5. 5
    crayziso
    Usta Üye
    :rolleyes:bir de şu yolu deneyebilirsin eğer msnden araçlar-web kamerası ayarları sekmesine gir daha sonra warsayılan ayarları geri yükle die bir seçenek çıkması lazım:rolleyes:
    o seçeneği tıkla.. Düzelmiş olabilir o zaman:rolleyes:

  6. 6
    потеря нет06
    Usta Üye
    masa ustu kamera.jpg
    Kameranızın markası bundanmı?
    ..

  7. 7
    gece görüşü
    Üye
    benim kameram da bunun gibi ama fly marka.karanlıktan direk ışıklı ortama geçince kararıyo ekran.usbden çıkarın ışık varken tekrar takın olur belki.benimki öle düzeliyo. inşallah yardım edebilmişimdir.

  8. 8
    alize
    Üye
    kameranın objektif kısmı hani ortadaki camdan daire onu sağa veya sola doğru en net olana kadar döndür.

  9. 9
    esat35
    Üye
    kardeşim kameranı kaldır,tekrar kur ve ayarlarını ellememeye çalış.benimde netlik sorunum vardı.ayarlara girdinmi dahada kötüleşir.en orjinal ayarı ilk kurduğun ayardır unutma.kolay gelsin.

  10. 10
    nejla ada
    Yeni Üye
    kamereamın markası j tech wc 3000 bu yanee yeniden yüklesemde olmuyo varsayılan geri yükle desem yine olmuyo yardım pls teşekkürlerr

  11. 11
    CRAZDRAG341
    Emekli

    --->: pc kameram yükledim ama tam göstermio bozuk gösterio yardım

    Reklam



    taktiğim işe yaradımı me crazdrag3411?

  12. 12
    nejla ada
    Yeni Üye
    kameramın markası j tech wc 3000 dirr sizin gösterdikleriniz hiç olmadı neolurr bi çözüm artık pls şimdiden teşekkürler

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
pc kamera ayarları,  bilgisayar kamera ayarları,  kameram bozuk,  kameram bozuk nasıl yapabilirim,  kameram net göstermiyor
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 3 kişi