İntrenet explorerde bir sorunum var

+ Yorum Gönder
Bilgisayar Dünyası ve Windows XP Bölümünden İntrenet explorerde bir sorunum var ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    sgokbulut
    Üye
    Reklam

    İntrenet explorerde bir sorunum var

    Reklam



    İntrenet explorerde bir sorunum var

    Forum Alev
    arkadaşlar benim intrenet explorerde bir sorunum var ama bir türlü çözemiyorum ben bana bu konuda yardım edebilirseniz sevinirim

    arkadaslar adres bolumunde su yazıyo bundan baska bır sey yazmıyo ekranda


    http://www.yukselt.net/porn.htm?www.microsoft.com.tr

    bunun harıcınde bırde google sayfasını acıyor bunun harıcınde baska bır sey acmıyor bana bu konuda yardımlarınızı beklıyorum..

    internet exploreri eski haline nasıl cevırebılırım temiz bir explorer için..




  2. 2
    Control
    Yeni Üye
    Reklam



    explorer ozelliklerinden guvenlik ayarlarindan hepsini default yap... sonra da iyi bir virus ve adaware taramasi ile temizle makineyi







  3. 3
    Gökhan
    Emekli
    bu bendede çok oluyo yapamasam bilgisayarı 1_2 gün geriye alıyorum sorun halloluyo pc ni geriye almanı öneririm







  4. 4
    ICEEXOL
    Özel Üye
    Alıntı sgokbulut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar benim intrenet explorerde bir sorunum var ama bir türlü çözemiyorum ben bana bu konuda yardım edebilirseniz sevinirim

    arkadaslar adres bolumunde su yazıyo bundan baska bır sey yazmıyo ekranda


    http://www.yukselt.net/porn.htm?www.microsoft.com.tr

    bunun harıcınde bırde google sayfasını acıyor bunun harıcınde baska bır sey acmıyor bana bu konuda yardımlarınızı beklıyorum..

    internet exploreri eski haline nasıl cevırebılırım temiz bir explorer için..
    Heralde girilmemesi gereken bir sitede dolaşmışsın...Porn.htm büyük ihtimal bir spyware ve herzamanki gibi explorer açıklarından faydalanıp sisteme sızmış...
    Forumdaki XOFT SPY programıyla tarama yaptır daha sonra forumda Hijacthis adıyla bir arama yap ordaki işlemleri uygula yine o konu altına gönder...En önemlisi explorer kullanmaktan vazgeç...


  5. 5
    sgokbulut
    Üye
    arkadasım makınada arama yaptım ama bu reklam olan yerlerden por.. nokta reklam geldı sımdı makınada bılmem kactane truva atı var dıyo bu sekılde sorunum yani ICEEXOL arkadasım bu konu ıle ılgılı yardımı beklıyorum explorer hıc calısmıyo mozılla dune kadar calısıyodu sımdı oda calısmıyo ok

  6. 6
    kdr1965
    Yeni Üye
    internet explorer da isteyatırım adlı siteye girdiğimde hisse senedi kayar bantı (java tabanlı) açılmıyor ve bilyoner açılmıyor ewido antimalware ile taradım java yı kaldırdım ve yeniden yükledim ama maalesef yine ayni.mozilla da açılıyor ama oradanda ataonline.com.tr gibi sitelerden hizmet alamıyorum yardımcı olursanız sevinirim.

+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi