Deli Avatarlar

+ Yorum Gönder
9. Sayfa BirinciBirinci ... 68910 Sonuncu8Sonuncu9
Avatar - İmza - Smile ve Yazılı Avatarlar Bölümünden Deli Avatarlar ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 97
    qFb-sTyLe
    Emekli
    Reklam

    --->: DELİ AVATARLAR!!(Hepsi benim imalatım)!!!

    Reklam



    eline sağlık kardeş ne demek hepsi güzel emeğe saygı duyalım arkadaşlar


    Sayfa 9 --->: DELİ AVATARLAR!!(Hepsi benim imalatım)!!! Başlıklı Yazı

  2. 98
    weltew
    Üye
    paylaşım için saol ama imalat benim diosun bunlar internetin heryerinde gelio:s

  3. 99
    20apali20
    Yeni Üye
    harika olmuş kardeşim ellerine sağlik bi kaç tane aldim:)

  4. 100
    oonur6868
    Yeni Üye
    30 sayfa ne yazmışlar bakamıcam ama beğenilmiş galiba heh bide doru sölüo arkadaş bunları bilmeyen yokki bari topladım deseydin bi kaçını bilmiorm ama çoğu bilindik

  5. 101
    AgReSiF_ZuZu
    Yeni Üye
    Hepsi senin imalatın değil birçoğunu gördüm başka yerlerde ama emeğine sağlık ;)

  6. 102
    asli12345678
    Yeni Üye
    yoo güzeller kullanımıda çok basit bildiğim kadarıyla ellerine sağlık kardeşşş

  7. 103
    aysacan00
    Usta Üye
    kardeş süpersin hangisini koyacağımı bilemedim artık hepsinden biraz biraz koyarım ne yapalım çok güzel olmuş emeğine sağlık devamını bekliyoruz

  8. 104
    --YaqMuR--
    Üye
    çk güzeller ellerine sağlık ya arkadaşlar spacesimi güzelleştirmem için bna yardım eder misiniz yaw lütfennn;)

  9. 105
    mavisim_1_
    Üye
    hepsini çok beğendim...arkadaşım da devamları gelsin yaa ben çok severim avatarları:)hele hele başkası beleşten böyle bir paylaşım yaparsa. araştırmama da gerek kalmıyo:D

  10. 106
    qupse
    Usta Üye
    güzeller ama bunları kac defa gördüm bu sitede ve baska sitelerde .herkes aynı reismleri benim imalatım diye koymusss..

  11. 107
    menekşe
    Bayan Üye
    bunları sen mi yaptın internette hangi siteye girsen aynısı çıkıyo zaten:D

  12. 108
    seçonin
    Emekli

    --->: Deli Avatarlar

    Reklam



    bende bu avatarların hepsi varya başka yokmuydu :(:(:(

+ Yorum Gönder
9. Sayfa BirinciBirinci ... 68910 Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 5 kişi