Msn açılmıyor msn 8 yükledim ama açılmıyor

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Yudumla ve Yeni Başlayanlar Acemiler Bölümünden Msn açılmıyor msn 8 yükledim ama açılmıyor ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    @AĞDA$
    Emekli
    Reklam

    --->: msn açılmıyor

    Reklam



    arkadaşım verdiğin programı deniyecem inşallah olur hata kodu 80048820
    ForumAlev --->: msn açılmıyor

  2. 14
    Nazım-Hikmet
    Üye
    Noldu yapdın mı? eyer olmassa program ekle kaldırdan ! sil 8.5 kur! daha iyi







  3. 15
    @AĞDA$
    Emekli
    arkadaşım programı indirdim ama kurmadım nedeni ise msn kaldırmıştım tekrar yükledim artı yüklemeden önce benim saatim bilgisayardaki saatim 2002 sayını gösteriyor yani güncellenmiyor meskunmahal dostumun uygulamasını yaptım(Tarih ve saat özelliklerinden internet saatinizin doğrulayın (güncelleyin)
    ßaşlat >> çalıştır >> regsvr32 Softpub.dll ) oldu inşallah bir daha olmaz eğer tekrar sorun çıkarsa programı kurarım teşekkür







  4. 16
    @AĞDA$
    Emekli
    arkadaşlar saatimi otomotik olarak nasıl ayarlaya bilirim msn ondan açılmıyor saati ayarlıyorm bilgisayarı kapatıp bir süre sonra açtığım da saat tekrar 2002 ve sabahsa gece saatini gösteriyor bunu otomotik olarak nasıl ayarlaya bilirim

  5. 17
    Nazım-Hikmet
    Üye
    Tam olrak başıma öyle bir şey gelmedi ama saati ayarlamak için pc acılmadan bir tuşa basıyorsun pc menusu gelıor hani format attıyorsun ya onun gibi işde...Ama tuşu bilmiyorum yada format at...Başdan!

  6. 18
    @AĞDA$
    Emekli
    format mı zaten format attım böyle oldu off ne yapcam ya

  7. 19
    Nazım-Hikmet
    Üye
    format attıgında pc ayarlarını yapcam en son saati filan onu sen ne yapdın :S

  8. 20
    @AĞDA$
    Emekli
    arakadşım teşekkürlerde şimdi ben onu biliyorm tamam ayarladım bilgisayarı kapattım bir süre sonra tekrar açtığımda tekrar 2002 tarihini gösteriyor ne yapacam kimi diyor bios pili satın al ama onunla alakalı olmadığı kesin bence
    bu arada nazım hikmetin yanlışı var formatla alakası yok:S

  9. 21
    KuRBaN
    Özel Üye

    --->: msn açılmıyor

    Reklam



    arkadaşım saat sorunu bios piliyle alakalı saat temaszızlık yapıyorsa anakart saati otomatik fabrika ayarına çeviriyor olabilir :)

  10. 22
    @AĞDA$
    Emekli
    yok arkadaşım yeni bios pili aldım orun çözülmüştür eyvallah

  11. 23
    Nazım-Hikmet
    Üye
    iyi hadi gözün aydın arkadaşım :):)

  12. 24
    @AĞDA$
    Emekli
    saolasın gardaş sizin sayenizde

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
murti05
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi