Bir Kız Size Tokat Atarsa Ne Yapardınız?

Anketimiz: Bir Bayan Size Tokat Atarsa Hangisini Yaparsınız?

Katılımcı sayısı
93. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Sinirim Geçene Kadar Döverim!

    26 27.96%
  • Onu Sert Bir Biçimde Uyarırım...

    26 27.96%
  • Kibarca Nedenini Öğrenmeye Calısırım...

    16 17.20%
  • Arkama bakmadan Giderim...

    6 6.45%
  • Diğer....(Yorumla Belirtiniz)

    19 20.43%
+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 123 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Yudumla Anket Bölümü Bölümünden Bir Kız Size Tokat Atarsa Ne Yapardınız? ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    *rockcikiz*
    Üye
    Reklam

    --->: Bir Kız Size Tokat Atarsa Ne Yapardınız?

    Reklam



    Onu Sert Bir Biçimde Uyarırım... Anlamazsa dalarım:D
    ForumAlev --->: Bir Kız Size Tokat Atarsa Ne Yapardınız?

  2. 14
    sayfa344763
    Emekli
    o an ne olur bilmiyorum ama sinirli bir günse ben de bir tokat atarım ya da sert bir şekilde uyarırım yani onu gibi bişey işte







  3. 15
    efyansiyab
    Yeni Üye
    onu sertt bi biçimde uyarırım bktım kesmede döverimm :D







  4. 16
    kilicszZ
    Üye
    Atana bagli, ama ne olursa olsun karsiligi bi tokatta ben atarak olmaz.

  5. 17
    sago_cu_qıs
    Yeni Üye
    bende bı bayan oldugum için altta kalmazdım ilk onje bana nıe vurdugunu ogrenır sonra 2 katını uygulardım:D

  6. 18
    otsifem.eser
    Emekli
    Onu Sert Bir Biçimde Uyarırım...

    yani herhalde öyle yapardım daha başıma gelmediği için net bişey söyleyemiycem

  7. 19
    mekansarnıç
    Yeni Üye
    Ben o tokat atan kadar alçalamam,karşımdakine helede bi kızı tokat atmam.
    Uyarmak veya çekip gitmek bana göre daha mantıklı

  8. 20
    Gölge Adam
    Usta Üye
    Kibarca Nedenini Öğrenmeye Calısırım... belli olmaz acaba ne yapmısımdırda geldi vurdu kız:D

  9. 21
    AyhaN
    Emekli

    --->: Bir Kız Size Tokat Atarsa Ne Yapardınız?

    Reklam



    Alıntı Gölge AdaM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kibarca Nedenini Öğrenmeye Calısırım... belli olmaz acaba ne yapmısımdırda geldi vurdu kız:D
    Arkadaşım baksana kız durup dururken vurmuş :D bende bu soruya şöyle cevap vereyim .. önce sebebini sorarım mantıklı değilse :eek:

  10. 22
    candy_girl52
    Yeni Üye
    benn sinirim geçinceye kadar döverim ama ben hic kavgaci biri degilim

  11. 23
    aybuke
    Usta Üye
    ben erkek deilim elkaldırmmda sakınca yok oyüzüden direk dalarım

  12. 24
    erdem967
    Üye
    başıma geldi bnm bu yaw :D:D
    hiç bişe demedim çektim gittim

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 123 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi