Toplu Taşıma Araçlarında Karşılaşılan Hangi Durumdan Nefret Edersiniz ?

Anketimiz: Toplu taşıma araçlarında karşılaşılan hangi durumdan nefret edersiniz ?

Katılımcı sayısı
72. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Otobüse binmek için kelleyi koltuğa alıp aradan kaynayanlar

    2 2.78%
  • Öğrenci kartı' diye soran şoförler

    8 11.11%
  • Otobüsü diskoya çevirmek için kulağına taktığı müzik aletinin sesini sona dayıyanlar

    7 9.72%
  • Oturcak yer bulamayıp sinirinden;'bu çocuklarda da hiç ahlak kalmadı canım' diyen hanım teyzeler

    9 12.50%
  • Yer verdiğiniz halde kabul etmeyerek 'ben o kadar yaşlımıyım' diyen garip teyzeler

    3 4.17%
  • Yer vermek zor gelipte kafasını cama dayayıp uyuyo taklidi yapan uyanıklar

    4 5.56%
  • Yer Olmadığı Halde 'lütfen ilerlermisiniiizz?' diye soran kafa atılası tipler

    26 36.11%
  • Biri kalksada otursam diye bekleyen atmaca rolündekiler

    9 12.50%
  • Otobüse bindiğimde bütün gözlerin bir anlık üzerimde olması

    3 4.17%
  • Diğer

    1 1.39%
+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 123 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Yudumla Anket Bölümü Bölümünden Toplu Taşıma Araçlarında Karşılaşılan Hangi Durumdan Nefret Edersiniz ? ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    meteoman
    Usta Üye
    Reklam

    --->: Toplu Taşıma Araçlarında Karşılaşılan Hangi Durumdan Nefret Edersiniz ?

    Reklam



    bizim buralarda muavin var sizin oralarda da var mı bilmem ama

    otobuste tek kişi binecek dahi yer yok ama bizim muavin

    boş boş araba diye bagırır __________:p

    beni sinir eder

    birde ön taraf ilerlermisiniz falan diyo ya beni bitiriyo
    ForumAlev --->: Toplu Taşıma Araçlarında Karşılaşılan Hangi Durumdan Nefret Edersiniz ?

  2. 14
    NİSA
    Üye
    .valla hepsidee.







  3. 15
    simal-yıldızı
    Usta Üye
    qeneLdee Hpsii bncee:)







  4. 16
    |¨MaD qİrL¨|
    Usta Üye
    Ben HertürLü Durumdan Nefret Ederim...!
    Araç DoLuysa,
    Şöför Arkaya İLerLeyin Diyorsa,
    Araç Havasız Ve Kokuyorsa,
    ŞöfürLe Konuşmayın Yazısı OLduğu HaLde ŞöförLe Muhabbeti KoyuLaştırana...
    Şöförün GıcıkLığına..
    Ayy Herşeyee...:D:p:P


  5. 17
    €z€l
    Üye
    şu son ses müzik dinleyen arkadaşlar varya
    bide sanki ses kulaklıktan hiç dışarı çıkmıyo gibi yaparlar gıcık oluyom ya

  6. 18
    Gölge Adam
    Usta Üye
    galiba sıkışık ve havasız olduğu zaman

  7. 19
    sivaslı_kız_
    Usta Üye
    ben daha çokk otobüsünn dopdoluu olup şoförün hala yolcuu aldığı zamanlar

  8. 20
    Nesemcim*
    Üye
    Bir sürü yer boşken gelip yanıma oturulmasına
    ayakta beklemeye
    sıkış sıkış olmaya
    orta taraf arkaya ilerleyin gibi saçma laflara yer olsa durmam zaten :D

  9. 21
    LordOceanids
    Yeni Üye

    --->: Toplu Taşıma Araçlarında Karşılaşılan Hangi Durumdan Nefret Edersiniz ?

    Reklam



    Öğrenci kartı' diye soran şöförler

  10. 22
    angel_devil
    Usta Üye
    Otobüsü diskoya çevirmek için kulağına taktığı müzik aletinin sesini sona dayıyanlar

  11. 23
    merve20
    Üye
    Diğer... ileri yürürken sürtünen insanlar..:mad::mad:

  12. 24
    gökçe34
    Özel Üye
    Otobüsü diskoya çevirmek için kulağına taktığı müzik aletinin sesini sona dayıyanlar
    :p

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 123 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi