Toplu Taşıma Araçlarında Karşılaşılan Hangi Durumdan Nefret Edersiniz ?

Anketimiz: Toplu taşıma araçlarında karşılaşılan hangi durumdan nefret edersiniz ?

Katılımcı sayısı
72. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Otobüse binmek için kelleyi koltuğa alıp aradan kaynayanlar

    2 2.78%
  • Öğrenci kartı' diye soran şoförler

    8 11.11%
  • Otobüsü diskoya çevirmek için kulağına taktığı müzik aletinin sesini sona dayıyanlar

    7 9.72%
  • Oturcak yer bulamayıp sinirinden;'bu çocuklarda da hiç ahlak kalmadı canım' diyen hanım teyzeler

    9 12.50%
  • Yer verdiğiniz halde kabul etmeyerek 'ben o kadar yaşlımıyım' diyen garip teyzeler

    3 4.17%
  • Yer vermek zor gelipte kafasını cama dayayıp uyuyo taklidi yapan uyanıklar

    4 5.56%
  • Yer Olmadığı Halde 'lütfen ilerlermisiniiizz?' diye soran kafa atılası tipler

    26 36.11%
  • Biri kalksada otursam diye bekleyen atmaca rolündekiler

    9 12.50%
  • Otobüse bindiğimde bütün gözlerin bir anlık üzerimde olması

    3 4.17%
  • Diğer

    1 1.39%
+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Yudumla Anket Bölümü Bölümünden Toplu Taşıma Araçlarında Karşılaşılan Hangi Durumdan Nefret Edersiniz ? ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    Gölge Adam
    Usta Üye
    Reklam

    Toplu Taşıma Araçlarında Karşılaşılan Hangi Durumdan Nefret Edersiniz ?

    Reklam




  2. 2
    Reloladed
    Emekli

    --->: Toplu Taşıma Araçlarında Karşılaşılan Hangi Durumdan Nefret Edersiniz ?

    Reklam



    Öğrenci kartı soran şoförler :)

    Lise Okul Öğrenciler için 750 Kuruş ile gidilir ..

    Öğrenci Olmayanlar 1,5 YTL ister Şoförler ..

    Ben Öğrenciyim Ne zaman arabaya binsem.. Öğrenci Kartımı Soruyor :)








  3. 3
    DR.MATRİX
    Özel Üye
    Yer Olmasığı Halde 'lütfen ilerlermisiniiizz?' diye soran kafa atılası tipler

    bundan nefret ederim

    Yer vermek zor gelipte kafasını cama dayayıp uyuyo taklidi yapan uyanıklar

    bu 2. cisinide benle arkadaşım az yapmayız :p







  4. 4
    shamidi
    Üye
    mesela otobüse bindimm şöförün arkasındaki koluğa oturuyomm
    başka biri otobüse biniyoo şurdan bi kişi uzatırmısın diyolar yaaa ona gıcık oluyoomm

  5. 5
    qupse
    Usta Üye
    NErdeyse cogundaan yarısı varr...cokta sinir oluyorm öyle yapanlaraaa:) hiçte Takmıyorum ya o ayrıı:P

  6. 6
    ahu berika
    Yeni Üye
    1.si benim derdim değil şoförü ilgilendirir ama yine de hepsi

  7. 7
    ^^Asi_Kıs^^
    Yeni Üye
    hepsinden nefret ederim ama özelliklede çok kalablık olunca tacizcilerden nefret ederim bu yüsden her bindiğim oto da kavga çıkarıom artık binmiyom onlarda rahat bende :=)

  8. 8
    ZsuZeyno
    Üye
    diğer:
    önümde ve ya arkamdaki küçük bir çocuğun
    KUSMASI:D:D

  9. 9
    T_I_L_S_I_M
    Üye
    owww tam benlik bi anket bu yaa.hayatımda 2 şeyden nefret ederim.1.si otobüs şoförleri,2.si süpermarket kasiyerleri.Otobüstedeki son ses müzik dinleyen ve şoförün saçma sapan konuşmaları beni deli eder.tıklım tıklım olan araçta ilerleyin der,hangi düğmeye bastıysan ordan in der.uyuz olurum wallah:mad::mad:

  10. 10
    catlak58
    Emekli
    ben bunların hepsıne gıcık oluom bazende zorluolar kalk ordan dıe hele ona sınır oluom once gelıp otursaydın dımı

  11. 11
    aşığım
    Üye

    --->: Toplu Taşıma Araçlarında Karşılaşılan Hangi Durumdan Nefret Edersiniz ?

    Reklam



    yer olmadığı halde ilerler misin diyenlere ve de bazı akıldan kıt kişilere adamın üstüne çıkıyolar resmen ya :@:@:@..

  12. 12
    muamma.şair
    Bayan Üye
    Otobüste yer olmadığı halde yolcu alan şoförler...

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi