En çok hangı sohbet programını kulanıyorsunuz?

Anketimiz: benım de önerim en çok hangı sohbet programını kulanıyorsunuz

Katılımcı sayısı
77. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • msn

    74 96.10%
  • yahoo

    0 0%
  • ıcq

    1 1.30%
  • mırc

    2 2.60%
+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Yudumla Anket Bölümü Bölümünden En çok hangı sohbet programını kulanıyorsunuz? ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    Hakan
    Administratör
    Reklam

    En çok hangı sohbet programını kulanıyorsunuz?

    Reklam



    En çok hangı sohbet programını kulanıyorsunuz?

    Forum Alev
    benım de önerim en çok hangı sohbet programını kulanıyorsunuz
    1-msn
    2-yahoo
    3-ıcq
    4-mırc



  2. 2
    maske22
    Yeni Üye

    --->: benım de önerim en çok hangı sohbet programını kulanıyorsunuz

    Reklam



    tşk. furkan gerçi arkadaşlar pek ilgi göstermemişler galiba:(







  3. 3
    YapRock
    Forumun Herşeyi
    hmm ben msnle birlikte mircide kullanıorum.. ama msn artık herkesin vazgeçilmezi olduğu için mirci ön plana çıkarmak istedim.. Mirc Tanışma amaçlı deil zaten var olan arkadaşlarımızla beraber ortam kuruoruz..

    iyi forumlar







  4. 4
    MUSTAFA
    Usta Üye
    Msn Artık Herkesin Vazgecilmezi Yaprock'un Dedigi Gibi
    8-9 Yasindaki Cocuklar Bile Arkadas Bulup Sohbet Etmek Icin Msn'i Kullanıyo

  5. 5
    crayz__.x
    Üye
    msn dıgerlerıne kesınlıkle bakmam tanıdıgım kısılerle konusurum:):):)

  6. 6
    weltew
    Üye
    --___tabiki msnn___--

  7. 7
    arapfree
    Emekli
    ben sadece msn den konuşurum diğerleriyle uğrasmam bile

  8. 8
    yelizz
    Üye
    Alıntı crayz__.x Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    msn dıgerlerıne kesınlıkle bakmam tanıdıgım kısılerle konusurum:):):)

    aynen =] sadece msn kullanırım

  9. 9
    murti
    Usta Üye
    genellikle msn ama arada mircde oluyor

  10. 10
    seçonin
    Emekli
    tabikide msn yhaaa msn gibisi varmı heççç...!!!:D:D:D:D:D

  11. 11
    ceren_şükrü
    Emekli

    --->: En çok hangı sohbet programını kulanıyorsunuz?

    Reklam



    msn msn msn yaniiiiiii

  12. 12
    fecr
    Özel Üye
    Alıntı YapRock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hmm ben msnle birlikte mircide kullanıorum.. ama msn artık herkesin vazgeçilmezi olduğu için mirci ön plana çıkarmak istedim.. Mirc Tanışma amaçlı deil zaten var olan arkadaşlarımızla beraber ortam kuruoruz..

    iyi forumlar


    msn ! Mirc bana virüsten başka birşey getirmedi :D



+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi