Bulana Helal Olsun ...

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Oyun Arşivi ve Zeka Soruları ve Bilmeceler Bölümünden Bulana Helal Olsun ... ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    dikkat!laz!
    Üye
    Reklam

    Bulana Helal Olsun ...

    Reklam



    Bulana Helal Olsun ...

    Forum Alev
    :D:Darkadaşlar sorum şu==>ARKADAŞLAR hayaledin yanınızda bir göl var o gölün yanında da saatli bir bomba var.2 tane de damacana var ama bunların 1 si 5 lt diğeri ise 3 lt su alabiliyo sizin yapmanız gereken şey ise bombanın üstüne tamı t----- 4 lt su koymak ne az olacak ne fazla tam olacak ve bomba iptal olacak hadi arakdaşlar kolay gelsin bombayı iptal etmeye çalışın + REP+ REP :D:D

    BANA +REP VERENE BENDE ++REP ++ REP ++REP VERİRİMMMMMMMM......:D:D



  2. 2
    Börtecine
    Emekli

    --->: BULANA HELAL OLSUN BEEE bombaa

    Reklam



    Önce 5 litreyi doldur dolduktan sonra 5 litreden 1 litreliğe dolana kadar doldur.5litrelikte 4 litre su kaldı ve üstüne koyalım boşaltalım.işlem tamam bomba imha edildi +rep imi isterimm







  3. 3
    dikkat!laz!
    Üye
    ne repi ne repi cevap yanlış kardeş 1 lt lik damacana yok ki nerden anlıyıcan 3 lt ve 5 lt yanında da su hadi bakalım kolay gelsin







  4. 4
    Börtecine
    Emekli
    ha oke yanlış anlamışım bu filmde vardı bi düşünim

  5. 5
    dikkat!laz!
    Üye
    BÖRTECİNE_1 eğer cevabı bulduysan sus kim cevabı bulduysa sussun bakalım ne saçma şeyler ortaya çıkacak lütfen sadece buldum deyin yeter

  6. 6
    hickirik
    Yeni Üye
    Buldummm buldummm:D, doğruluğunu nasıl öğreneceğiz peki???

  7. 7
    dikkat!laz!
    Üye
    buldunsa bi ipucu var hem forumdakilere yardım etmiş olursun ama küçük ipucu hadi bakalım

  8. 8
    hickirik
    Yeni Üye
    Damacanayı doldurursun, arta kalan kısım diğer damacanada kalır...
    Küçük olmuştur inşallah:D

  9. 9
    Hitius
    Üye
    Buldum 0+3+3-5=1 0+1+3=4 gerekirse anlatırm :)

  10. 10
    Ziyaretçi
    slm arkadaşlar önce 5 lt lik damacanayı doldururuz daha sonra 3 lt lik damacanaya boşaltırız. 5 lt lik bidonda 2 lt kalır dahasonra 3 lt lik damacana yı boşaltıp 5l lik damacanadaki 2lt kalan suyu 3 lt lik damacanaya boşaltırız daha sonra 5 lt lik damacayı doldurup 3 lt lik bidonda ki 2 lt lik suya boşaltırsak 1lt su alır geriye 5 lt lik bidonda 4 lt kalır. ALLAH'a emanet.

  11. 11
    jusca
    Yeni Üye

    --->: BULANA HELAL OLSUN BEEE bombaa

    Reklam



    benimki daha basit 5lt doldur 3litre al 2lt kalsın 5lt bidaha koy 3lt bidaha al alsana 4 lt su

  12. 12
    dikkat!laz!
    Üye
    HELAL OLSUN BE sana cihan!!! arkadaşlar doğru cevabı cihnbildi.. EĞER ZOR ÖLÜMÜ İZLESEYDİNİZ BU SORUNUNUN cevabını bulurdunuz

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi